12 april

snart slut på ledigheten. bara att pallra sig iväg till skolan imorgon, jag längtar inte.
idag har vi rensat i ett av våra förråd i källaren, blev kära återseende av gamla saker som man nästan glömt att man hade. men det blev dock en del att köra till tippen och en del annat att skänka bort till bättre behövande oxå. vi hittade gamla tecken och annat gulligt från när jag var liten, var så kul och se och ska bli så roligt och inhandla nya saker till den lille :)
en jobbig sak är att jag nog håller på och bli sjuk, ont i hela kroppen och jättetrött.. och en annan sak är att jag måste springa och kissa typ hela tiden, men det verkar vara så det ska va. bara att stå ut!
nu ska jag äta lite rester och slappa vidare. hej!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha som vanligt :P men jaa det låter bra :) <3

2010-04-12 @ 14:45:45
URL: http://sossefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0