14 april

godmorgon! känner mig inte på topp, sitter här och försöker trycka i mig lite frukost. har lyckats dra på mig nån slags urinvägsinfektion igen, förstår inte hur jag lyckas få det, har aldrig nånsin haft det innan graviditeten. det blev en lång dag på sjukhuset igår, fick åka till eskilstuna eftersom det inte fanns nån läkare här som kunde ta emot mig igår, eftersom jag hade sån himla smärta i rygg och njurar. men efter lång väntan, massa provtagningar och undersökningar så fick jag medicin utskriven så jag hoppas det hjälper och försvinner ordentligt den här gången. men alla vi träffade där var jättesnälla, brukar annars råka ut för dom mindre trevliga.. vi fick oxå se bebisen med ultraljud igen för dom kolla så allt såg bra ut, så underbar känsla och se det lilla livet röra sig där inne och den/hon som dom tror att det är har vuxit lite sen sist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0