'

gravid men inte död!
jag är gravid men jag är fortfarande samma människa som innan. jag tycker om att komma ut och umgås med folk, jag ser fram emot studenten även om det blir utan alkohol. förr tyckte jag inte om att vara nykter på fest men nu ser jag det inte som något problem, jag har kul iaf :)
men folk verkar tro att gravida sitter hemma och inte vill träffa folk. det känns jobbigt att folk slutar fråga om man vill med på saker eller slutar bjuda en till fester som man brukar bli bjuden på. det är lixom ingen sjukdom..
skulle det vara samma sak om jag bara blev fet och sluta dricka?
ibland skulle det vara skönt om man hade nån som var i lite samma situation och förstår på samma sätt.
ska sluta beklaga mig men skönt och skriva av sig ibland!
sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: isa

du är stark, starkare, starkast! och jag kan stoppa en kudde under tröjan om du vill? ;) <3

2010-04-22 @ 20:40:43
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: Malin :)

2010-04-23 @ 11:33:44
Postat av: Nathalie'

Jag vill träffa dig =) Synd bara att vi har så upptagna liv. Kanske inte är så upptagna egntligen, men tyvärr så är det nog som så att vi alltid lyckas vara upptagna vid olika tillfällen =( vi har sagt det förut men nu MÅSTE vi göra det,"VI SKA FÖRBÄTTRA OSS!" <3

2010-04-24 @ 20:51:27
Postat av: Sandra

Förstår hur du känner, med blickar och liknande också. Förstår du då hur jobbigt det kunde vara att få blickar när man gick i nian? :) Du får gärna höra av dig om du vill prata eller något. :)

Kram Sandra

2010-04-26 @ 14:02:19
URL: http://leasmamma.blogg.se/
Postat av: Lisa

vem är pappan till ditt barn? är ni tillsammans? :)

2010-04-27 @ 09:46:51
Postat av: jag svarar..

Lisa: det är min pojkvän som är pappan, linus :)

2010-04-27 @ 15:49:08
URL: http://trasdockaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, det vore kul. :) Hör av dig om du har några frågor eller liknande och så kan vi kanske träffas någon dag. :)

2010-04-29 @ 09:31:50
URL: http://leasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0