12 juli

här kommer ett litet inlägg i värmen. bloggen kommer snart vara ett minne blått. nej men tänkte skaffa mig en ny, den här känns inte längre som mig, lixom trasdockaa, har sagt det förr.. så det känns som på tiden. ska bara få lite hjälp av min bästa fis med designen eftersom jag suger på det här! :)
ska snart ta mig hem till mamma en stund och kanske hälsa på mormor och morfar när jag ändå är ute och traskar :) och kanske sy min kjol som aldrig blivit av med brist på ork!
ha en fin dag allihop.


Kommentarer
Postat av: Becca

det var roligt att träffa dig igen gumman! Saknar dig som fan nu för tiden :( Vi måste ses oftare! Pusss<3

2010-07-13 @ 23:25:00
URL: http://www.rebeccajakobsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0