I'm back!

o så får vi se hur länge ;)
det var väldigt längesedan jag skrev och det har hänt väldigt mkt. det största är väl att vi har flyttat och jag har tagit STUDENTEN! så himla skönt och sjukt roligt, vill bara göra om det :) men även väldigt tråkigt, att det är slut, kommer sakna HR3<3 har inte riktigt fattat än att det verkligen är slut så har inte vart så ledsen över det, men det kanske kommer.. har inte skaffat mig något jobb än, men jag måste hitta nåt och göra i sommar, jag kan inte bara koppla av och njuta tyvärr. det har inte ens gått en vecka och jag får panik! behöver rutiner :O
här kommer en bild från studenten, har inte fått så många bilder än men jag bjuder på den här tjusiga ;)


på väg upp för att ta emot betyg..

Kommentarer
Postat av: isa

wiiiie har saknat dig så välkommen tillbaka :) snart är jag arbetslös o då ska vi åka på utflykter, bada, sola o bara mysa :D <3

2010-06-21 @ 20:00:48
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: Simon

Rutiner kommer även om man är arbetslös, dock har jag bara en månads erfarenhet av det, men då hade jag rutiner! :) Och jag hoppas du får en underbar sommar ändå :) kommer nog hända något kul iaf! ;D

2010-06-21 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0