25 maj

det bara öser ner ju. ibland är det väldigt mysigt med regn men idag hade jag hoppats på lite sol ist. har ep/teoridag idag så behöver inte vara i skolan. kom precis hem från stan. har vart på banken och skrivit på ett papper om lägenheten, snart är allt klart! och så vinkade jag av mamma och kenneth som ska till grekland en vecka, lyckostar. jag längtar verkligen bort, eftersom jag är helt galen i turkiet och side så är det väl mest dit jag vill, det får vänta men längtan är stoooor!
dagen idag ska jag försöka ägna till plugg och städning och en del förberedande inför studenten :)
någon som har flyttlådor eller andra kartonger till övers som ni mer än gärna vill bli av med så är jag intresserad!

Kommentarer
Postat av: sofie

ska du flytta? :)

2010-05-25 @ 14:56:06
URL: http://sossefis.blogg.se/
Postat av: sofie

jahaa :) va roligt! vart då? :) (sofie=nyfiken i en strut :P)



ses nästa vecka? :) kan tyvärr inte denna =/

<3

2010-05-25 @ 19:21:39
URL: http://sossefis.blogg.se/
Postat av: Emma

Vart ska du flytta? :)

2010-05-26 @ 20:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0