godmorgon!

onsdag idag och min sista teoridag så imorgon blir det skola igen. fast ska till skolan i eftermiddag och skriva ett prov.
igår var vi i eskilstuna på gruppmödravård (låter lite läskigt, typ som en terapigrupp, men så är det inte) det var några nya med igår så det blev ungefär samma information som förra gången men det kändes bra iaf. det var ju undersökning också, vi lyssnade på bebisen och barnmorskan sa att den som mådde bäst i det rummet var den lille i magen, det kändes skönt. tisdagkvällen sen bjöd på massa mys med pizza och avatar!
bara för att helgen var så himla bra (tandsmycke på plats, valborg hemma hos calle och vidare till statt, minigolf och mysig grillkväll, film, minigolf igen och mera mys på det) så kommer här två bilder, såklart stulna från fisens blogg, var annars ifrån, min kamera som jag inte har?
inte så bra bild, men man kan se en liten prick där på min tand.
det är en guldstjärna med en liten diamant.

Kommentarer
Postat av: sofie

tack, ska redovisa imorgon så hinner förbereda mig lite mer :) jaa absolut :D när kan du? <3



ps. hoppas också att sommaren kommer snart!!!

2010-05-05 @ 11:43:06
URL: http://sossefis.blogg.se/
Postat av: sofie

haha taskigt av dig :p men denna vecka e lite körig men på måndag? :) <3

2010-05-05 @ 18:32:28
URL: http://soosefis.blogg.se/
Postat av: isa

GRYM helg och nu saknar jag dig min snus vi måste ses! :O <3

2010-05-05 @ 20:50:57
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0