mösspåtagning

mössan är på plats och snart bär det av för att träffa klassen och sen vidare till safiren.
och nu ett litet försvarande.
jag är gravid men mår bra och ser därför ingen anledning till att sitta hemma. jag tar studenten och tänker vara med om det fullt ut så långt det bara går. jag dricker ju såklart inte, men har roligt ändå. och jag älskar att gå ut och dansa och umgås med mina vänner och tänker fortsätta med det. och barnet tar inte skada av att man rör på sig, dom rekommenderar ju träning ;) får en massa blickar från folk, vet inte vad alla tänker men jag tänker iaf gå ut och ha kul och klä mig i mina vanliga kläder, tänker inte ta på mig ett tält bara för att jag har fått en mage, jag skäms inte över den :)
ha en fin kväll allihop! :)



Kommentarer
Postat av: isa

blängande människor kan ta sig :)

2010-05-29 @ 16:50:26
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: Simon

Fan, jag älskar inställningen du fått! :D Hoppas ni mår bra kram!

2010-06-06 @ 09:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0