sommar?

vilket himla fint väder! tog på mig jeansjackan förut när jag och linus skulle ner och kolla marknaden, tänkte att hoppas jag inte fryser, kom ut och höll på att tuppa av av värmen! äntligen, hoppas den stannar! så himla skönt ute, man behöver ju nästan inga kläder alls. var iaf mysigt och bara strosa runt. köpte ett par handskar till balen iaf, dock inte på marknaden. ikväll blire klassfest med vilda västern- tema och jag är sur över att jag inte lyckats få tag i en cowboyhatt men det får väl gå ändå. hoppas det blir lika trevligt och roligt som igår. smultronstället med massa god glass på dan och pizza (kebab) på kvällen med klassen :)

jag har förresten köpt en studentklänning!! hoppas att jag fortfarande kan ha den den 12, det borde gå. den lille där inne får inte växa så mkt fram tills dess ;)
ha en mysig kväll allihop i det fina vädret, ut och grilla!! det ska vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0